Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Diyarbakır’da Hastaneden Çıktıktan Sonra Kayıp Olan Alzheimer Hastası İçin Arama Çalışmaları Başlatıldı

Posted on 3 Haziran 2026 by Ece Aydın
Diyarbakır'da Hastaneden Çıktıktan Sonra Kayıp Olan Alzheimer Hastası İçin Arama Çalışmaları Başlatıldı

Diyarbakır’da, tedavi gördüğü hastaneden çıktıktan sonra kaybolan 56 yaşındaki Alzheimer hastası Yusuf Üren için arama faaliyetleri başlatıldı. Olay, akşam saatlerinde Dicle Üniversitesi Hastanesi’nde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, hastaneden tedavi amaçlı olarak ayrılan Üren, bir süre sonra yakınları tarafından kaybolmuş olarak bildirildi. Yakınları, durumdan endişe ederek polis ekiplerine başvurdu ve kayıp ihbarında bulundu.

Yusuf Üren’in hastaneden çıkış anı, güvenlik kameraları tarafından kaydedildi. Bu görüntüler, onun hastaneden ayrıldıktan sonraki yürüyüşünü gösteriyor. Şu an için polis ekipleri, kaybolan hastayı bulmak üzere arama çalışmalarını sürdürmekte. Üren’in bulunması için yapılan tüm çabalar, ailesi ve yetkililer tarafından büyük bir dikkatle takip ediliyor. (DHA)

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Mahmut Tanal’dan Akbaşoğlu’na Sert Eleştiri: “Sınava Girmeden Memur Olmak Hakkı Gaspetmektir” →
← Yüksek Ağaçlardan Toplanan Çam Fıstığı Altın Fiyatlarını Geride Bırakıyor

Author: Ece Aydın

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al